top of page

Forklaringsvideoer har blitt et av de mest populære og effektive markedsføringsverktøyene for bedrifter over hele verden. Veksten av forklaringsvideoer har eksplodert de siste årene ettersom flere selskaper oppdager hvor raskt de kan formidle komplekse budskap på en engasjerende, kortfattet måte.


En forklaringsvideo er en kort animert video som forklarer et produkt eller en tjeneste på en enkel måte.

Den kan brukes til å forklare kunder om et selskaps misjon og verdier, demonstrere hvordan et produkt fungerer, eller promotere et kommende arrangement.


Den gjennomsnittlige forklaringsvideoen er bare rundt to minutter lang, men kan pakke inn mye informasjon i løpet av denne tidsrammen. Men en profesjonell voice over, blir den enda mer levende.


Forklaringsvideoer blir sett på som mer pålitelige enn andre former for markedsføring, fordi forbrukerne oppfatter dem mer som pedagogiske enn salgsfremmende.

Dette fører til høyere engasjement og konverteringer for bedrifter som bruker forklaringsvideoer som en del av sin markedsføringsstrategi.


Her er et eksempel på en forklaringsvideo vi har gitt voice til for

Oslos nye vannforsyning.

Et utrolig komplekst prosjekt, men som forklares enkelt i denne videoen.


Vi leverer voice til, og samarbeider med flere av de beste på forklaringsvideoer.

Lurer du på noe, bistår vi gjerne.

Husk at du får gratis demo på voice til ditt prosjekt, før du bestemmer deg.


 

God lydkvalitet er avgjørende for at budskapet skal nå frem.

Dårlig lyd kan få lytteren til å "skru av" og raskt miste interessen for det du forsøker å kommunisere.


GOD lydkvalitet sikrer at publikummet ditt hører budskapet klart og tydelig, gir et profesjonelt utrykk, og hjelper dem med å fokusere på innholdet som deles uten andre forstyrrelser som tar bort oppmerksomheten.

VÃ¥rt studio er lydisolert og akustikkbehandlet som sikrer perfekt lyd.

Dessverre gjøres det mye dårlig lydarbeid rundt om.


Når vi leverer voice til prosjekter er lyden alltid tilpasset, polert og klargjort for det aktuelle formålet.

Skal en profesjonell lyddesigner overta videre etterarbeid, leveres som regel lyden såkalt "raw". Da har lyddesigner det beste utgangspunktet.

Dette er kun redigert opptak, uten noen prosessering eller annen justering av lyden.

I mange tilfeller vil kunden ha "fiks ferdig, klar til bruk" lyd, som bare er å legge på presentasjonen eller videoklippet.

Da er voice og lyd prosessert for det aktuelle formålet med riktig loudness til den plattformen det skal brukes på. Til dette brukes kun det beste og nyeste utstyret.





Noe du lurer på om voice og lyd? Ta kontakt!

Husk, du får gratis demoinnlesing, så du kan vurdere hvordan det låter før du bestemmer deg.


Snakkes,


TLF: 92 43 25 92

 
bottom of page